Γραμμή του Δημότη

ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ - ΑΙΤΗΜΑΤΑ

Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας κάνει ένα βήμα μπροστά.

Ένα βήμα που τον φέρνει πιο κοντά στον πολίτη.

Αναζητά και βρίσκει τρόπους προκειμένου να είναι σε διαρκή επικοινωνία με το δημότη.

Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας δημιούργησε τη “Γραμμή Δημότη”.

Στη “Γραμμή Δημότη” μπορούν να καλούν όλοι οι κάτοικοι του Δήμου προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματα - παρατηρήσεις τους, για θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως: καθαριότητας, πρασίνου, περιβάλλοντος, ηλεκτροφωτισμού, τεχνικά, κ.ά.

Μετά την υποβολή του αιτήματος, ο υπεύθυνος καλεί το δημότη προκειμένου να τον ενημερώσει για την πορεία του αιτήματός του.

Με την παράλληλη ενεργοποίηση δημοτών και Δήμου, γίνεται πραγματικότητα το όραμα για μια καλύτερη πόλη.

Ο πενταψήφιος αριθμός της γραμμής είναι 15322 (αστική χρέωση).

Η “Γραμμή Δημότη” είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8 πμ έως 2 μμ, εκτός των επίσημων αργιών.

Φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Γραφείο Αντιδημάρχων που ενημερώνεται άμεσα για τα αιτήματα των δημοτών και παρακολουθεί τις ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου.